باراني شو باراني شو .

باراني شو

دياگرام مجتمع تجاري كه از سال 1992 بر روي قله ويكتوريا

Peak Galleriaدياگرام مجتمع تجاري كه از سال 1992 بر روي قله ويكتوريا ايستاده است، هر ساله پذيراي ميليون‌ها مسافر است كه براي تماشاي چشم‌اندازي از منظره تماشايي هنگ كنگ مي‌آيند. پاساژ خريد ديدني با چشم‌اندازهاي پانوراما به بندر ويكتوريا و مخزن پوكفولام، تجربه خريد، غذاخوري و سرگرمي چندحسي را براي گردشگران بين‌المللي و خانواده‌هاي محلي ارائه مي‌دهد. بنا به دليل سابقه طولاني خود،دياگرام مجتمع تجاري در دهه هاي گذشته منسوخ و فرسوده شده بود و نياز فوري به بازسازي داشت
Aedas توسط مشتري براي بازسازي و نوسازي ملك براي يك چشم انداز كاملاً جديد سفارش شد. پيك گالريا كه بيش از 2.5 سال تحت طراحي و ساخت مجدد قرار گرفت، در سال 2019 با تصويري مدرن از يك سنگ قيمتي درخشان در حال افزايش كه روي قله نشسته بود، دوباره افتتاح شد. "قله ويكتوريا براي تاريخ هنگ كنگ و شهروندان محلي اهميت زيادي دارد. براي بازگرداندن شكوه و زرق و برق فضاي بازي، نه تنها نياز به تطبيق با زبان معماري مدرن،دياگرام مجتمع تجاري بلكه نياز به مكان يابي مجدد دارد. اد لام، مدير اجرايي Aedas گفت: ما آن را به بخشي جدايي ناپذير از زندگي شهري در هنگ كنگ، مقصدي براي اوقات فراغت براي شهروندان، خاطره اي بازيگوش براي كودكان و تصويري از هنگ كنگ براي گردشگران تبديل مي كنيم
براي دستيابي به اين هدف،دياگرام مجتمع تجاري سه استراتژي كليدي براي جوان سازي آركيد به كار گرفته شده است:
براي ايجاد يك ورودي جواهر مانند و چشم نواز كه روح پر جنب و جوش شهر و تصوير نمادين "مرواريد شرق" را طنين انداز مي كند.
براي بهبود تجربه گردش خون و بصري در فضاي داخلي با سازماندهي مجدد طرح خرده فروشي و جريان گردش.
براي ترويج تعامل با طبيعت و افزودن ارزش تجاري به تراس هاي فضاي باز با ايجاد فضاي غذاخوري جديد در فضاي باز و بهبود طراحي و دسترسي به سكوهاي تماشا.
سنگ قيمتي چشم نواز براي "مرواريد مشرق زمين"
سفر با رسيدن به ايستگاه تراموا پيك با قدمت صدساله آغاز مي شود.دياگرام مجتمع تجاري يك سنگ قيمتي خيره كننده با حذف آثار ساخته شده در ميدان، فوراً توجه بازديدكنندگان را به خود جلب مي كند در حالي كه دو بال آن گسترش مي يابند تا يك آغوش خوشامدگويي را در اطراف ميدان ايجاد كنند.دياگرام مجتمع تجاري زواياي تيز گرانيت قرمز ضخيم با منحني هاي لطيف ساختار شيشه اي و فولادي جايگزين شد و تصويري سبك تر و جوان تر از پاساژ خريد با سبكي را منعكس مي كرد.
اين طرح از "جواهر درخشان" الهام گرفته و دو ورودي نامحسوس را در يك ورودي نمادين تركيب مي كند. پانل هاي شيشه اي مثلثي براي تحقق بخشيدن به الگوي الماسي ديوار پرده استفاده مي شود كه درخشان است و چشمي از اوج ايجاد مي كند. درخشان و درخشان در زير نور خورشيد، مناظر طبيعي اطراف و تغييرات آسمان را از زواياي مختلف منعكس مي كند و تعامل شهودي بين معماري، طبيعت و مردم عبوري را تحريك مي كند.دياگرام مجتمع تجاري با فرا رسيدن شب، چراغ‌هاي ال‌اي‌دي روي ساختار پوسته شبكه نمايش نوري مانند بارش شهابي را به نمايش مي‌گذارند و قله را روشن مي‌كنند تا جذابيت متفاوتي را نسبت به روز ارائه دهند
براي درك ساختار سه بعدي اين سنگ قيمتي، از روش ماشين CNC استفاده مي شود تا اتصالات ستاره اي را با لمس دقيق و فوق العاده اي به پايان برساند. اجزاي سازه براي اطمينان از دقت در طول تركيب، در حالي كه هزينه حمل و نقل و زمان ساخت را كاهش مي دهد، پيش ساخته هستند.
براي بازگرداندن فضا به شهر، فضاهاي جمعي فراواني براي اشتراك گذاري و تعامل مردم ايجاد مي شود. ميدان عمومي هميشه محلي براي تجمع و رفت و آمد بوده است.دياگرام مجتمع تجاري با تبديل يك فواره موجود به يك چمن، نماي وسيع‌تر و فضايي جذاب به ميدان مي‌بخشد.
نورهاي با كيفيت فضايي كه از طريق ديوار پرده نفوذ مي كنند، ورودي باز و نفوذ پذير حس خوشايندي از ورود را به هنگام ورود بازديدكنندگان ايجاد مي كند. با دعوت از نورهاي طبيعي و گسترش الگوهاي سنگي و مصالح ديوار بيروني، مرزهاي داخل و خارج را محو مي كند. و ميدان به فضاي داخلي
با چيدمان بهينه و رنگ‌هاي غني اعمال شده، طراحي جلوه بصري كم‌رنگ و كم فضاي بازي را تغيير مي‌دهد. دهليز اصلي به طور استراتژيك از 4 متر به 8 متر در راحتي و نسبت مناسب گسترش يافته است تا كيفيت فضايي را افزايش دهد و امكان رويدادها و تجمعات را فراهم كند. براي بهبود مسيريابي براي بازديدكنندگان و ارزش تجاري براي فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي، اين بازي دوباره در يك حلقه منفرد تنظيم شده است. مطابق با تغييرات نماي ساختمان، گوشه هاي تيز و زواياي مستقيم در فضاي داخلي نيز به راهروهاي گرد منحني تغيير يافته است تا ميل ملايمي به بازديدكنندگان ايجاد كند.
ساختار نورگير موجود با افزودن يك فيلم عايق حرارتي براي فيلتر كردن گرما و تابش نور خورشيد حفظ و ارتقا مي‌يابد. با ريزش نور خورشيد، سيستم نورپردازي جديد و لحن كلي نور فضاي بازي فضاي روشن و دوستانه اي ايجاد مي كند كه مردم تقريباً احساس مي كنند در زير نور خورشيد راه مي روند.
هنر نصب پانل هاي شيشه اي در طبقه بالا در امتداد گذرگاه قرار دارد. "راهروي رنگين كمان" داراي شيشه هايي در اشكال و رنگ هاي مختلف است - ايجاد گراديان هاي طيف رنگ - و منعكس كننده نور خورشيد در حال تغيير به سايه هاي بازيگوش در داخل دهليز است. نور و رنگ‌هاي ريتميك حس محصور شدن را در يك فضاي بسته از بين مي‌برد و مكان ويژه‌اي براي ورود به مركز خريد ايجاد مي‌كند.
تعامل انسان و طبيعت با مرزهاي مبهم
تراس هاي قابل دسترس در هر طبقه براي به حداكثر رساندن ديد براي بازديدكنندگان و ايجاد ارزش اضافي براي فضاي تجاري تنظيم شده است. ديوارهاي پاراپت جامد موجود تخريب شده و با نرده شيشه اي شفاف جايگزين مي شوند. همه رستوران‌هاي توسعه‌يافته با فضاي غذاخوري در فضاي باز قرار گرفته‌اند كه از زواياي مختلف ديد لذت مي‌برند. با همكاري هنرمندان محلي در طراحي زمين بازي كودكان در تراس 2/F، يك فضاي فرهنگي و هنري الهام بخش ايجاد شده است تا تعامل و سرزندگي را در بازي افزايش دهد.
با قدم زدن تا عرشه ديد در بالا،دياگرام مجتمع تجاري ديوار پرده‌اي جواهرمانند ورودي اصلي به سمت بالا به‌صورت نرده امتداد يافته است. پانل هاي لعاب دار از نظر بصري سبك تر و از نظر فيزيكي نازك تر هستند و فاصله را با مناظر طبيعي كاهش مي دهند. با مشاهده منظره شهر از دور، بلوك‌هاي ساختمان‌هاي مرتفع در زير رونق يك هنگ كنگ شلوغ را به نمايش مي‌گذارند. در حالي كه جنگل هاي طبيعي و اقيانوس در طرف ديگر از آرامش ابدي زمين سخن مي گويد. عكس گرفتن از هر قاب مثلثي مانند گفت و گوي بي صدا بين انسان و طبيعت، معماري و محيط است.
تلاش طراح به خوبي نتيجه داده است: "شهروندان بيشتر و بيشتري Peak Galleria را به عنوان مقصد آخر هفته خود براي گردهمايي خانوادگي انتخاب مي كنند. شما مي توانيد كودكاني را در حال بازي، دوستاني كه در تراس در حال معاشرت هستند و گردشگراني كه به خاطر مناظر روي عرشه ديد تحسين مي كنند را ببينيد. بهترين ها. نوسازي براي جان بخشيدن به ساختمان، بازگرداندن فضا به شهر و دعوت از مردم براي بازديد و جشن گرفتن زندگي جديد آن است."
منطقه داكسينگ پكن به عنوان دروازه جديدي براي ورود به شهر در نظر گرفته شده است. اين پروژه كه در قلب منطقه داكسينگ واقع شده است،دياگرام مجتمع تجاري به عنوان يك قطعه كليدي و بزرگترين مجتمع ساختماني در توسعه منطقه اي تاكنون عمل مي كند.
برج اداري داراي شكلي مثلثي است كه حضوري قوي در تقاطع اصلي ايجاد مي كند و در عين حال از ساير نقاط ظريف و باريك به نظر مي رسد. شكل مثلثي نتيجه مجموعه اي از تصميمات عملگرايانه است كه شامل به حداكثر رساندن نماها به سمت پارك تازه ساخته شده و ادغام بالكن هاي دو ارتفاع باغ آسمان در نوك صفحات كف است. تراس‌هاي آن‌ها قسمت‌هاي راحتي براي نشستن در فضاي باز با مناظر تماشايي از پارك مجاور را فراهم مي‌كنند.Zhuzong Vanke Plaza يك توسعه 127,000 متر مربعي است كه در حومه جنوبي پكن به سرعت در حال رشد است. از برج‌هاي زنده/كار، يك سكوي خرده‌فروشي و امكانات تفريحي تشكيل شده است، حجم‌هاي به هم پيوسته آن به شكل و تنوع تجربه‌هايي كه ارائه مي‌كند، علاقه‌مند است.
با فعاليت هايي كه نياز به حجم زياد نزديك به زمين دارند، يك حركت كليدي ايجاد «هواپيماهاي زميني» اضافي بود. هواپيماي پايين، در سطوح چهار و پنج،دياگرام مجتمع تجاري شامل مجموعه اي از رستوران ها است كه بر روي يك شبكه متعامد قرار گرفته اند. "صفحه زميني" بالايي به عنوان گروهي از آلاچيق ها براي دفاتر كوچك و برج هاي بزرگتر از واحدهاي زندگي/كار در يك باغ در دسترس عموم و همچنين ساكنان در نظر گرفته شده است.
يك پله برقي مشخص مسير گردش خارجي خود را بيان مي كند كه از دو برنامه عملياتي پشتيباني مي كند - يكي براي 12 ساعت روز در سه طبقه فروشگاه خرده فروشي، ديگري براي منطقه بالا، جايي كه رستوران ها، كافه ها و سينماها باز هستند و فعاليت را تشويق مي كند. 24 ساعت شبانه روز. بخش‌هايي كه حجم‌هاي داخلي را نشان مي‌دهند، بيان معماري پروژه را در يك زمينه كاربردي و تجاري به نمايش مي‌گذارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۱:۵۱ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

بهبود رتبه الكسا در كمتر از 10 روز

كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

كسب رتبه "الف" و برتر Alexa در شبكه افزايش بازديد و تبادل ترافيك شيك رنك فراهم شد.

ارتقا رتبه سايت ديگر مانند گذشته با صرفا چند تبليغ يا دريافت ترافيك و بازديد از تعدادي سايت يا چند شبكه اجتماعي موثر است اما كافي نيست به همين خاطر جاي تعجبي نيست كه روش هاي جديد نوين و هدفمند شيك رنك روي كار آمده با سيستمي گسترده بيش از تصورات. چرخه اي از سيستم نمايش سايت ها را در قالب شبكه ايجاد كرده ايم تا بصورت نامحدود سايت ها در اين سيستم نمايش داده و بازديد دريافت كنند همين الان ميتوانيد به اين شبكه تكثير شونده متصل شويد و سايت خود را به زنجيره نمايش ميليون ها صفحه سايت و به كل شبكه اتصال دهيد . در كمتر از چند روز شاهد رشد همه جانبه در رتبه سايت خود بويژه "#رتبه_الكسا" خواهيد بود . براي درك بيشتر شبكه و پي بردن به گسترگي آن كافيست لينك chicrank.ir/rank را فراخواني كنيد تا صفحات مختلف به هم زنجير شده سايت ها را در اين چرخه گسترده مشاهده نماييد.

ارتقا رنك الكسا

 

ساير ويژگي و قابليت بسته هاي كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

  •  قابليت ثبت آمار و نمايش در پنل اختصاصي
  •  قابليت مديريت سايت هاي كمپين در پنل اختصاصي
  •  قابليت كسب امتياز رايگان از نمايش سايت هاي چرخه در پنل شبكه
  •  قابليت اختصاص امتياز دريافتي به سايت ها جهت بازديد بيشتر از چرخه نمايش شبكه
  •  به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد دريافتي + بازديد هديه + بيش از 15 چرخه نمايش رايگان صفحات سايت در شبكه
  •  دريافت بازديد واقعي از شبكه وب سايت ها
  •  دريافت بازديد ارگانيك referral از منابع پربازديد
  •  دريافت بازديد معتبر cpm بصورت Campaign
  •  دريافت بازديد مستقيم Direct - Other - Display بصورت همزمان

راهبرد و مزاياي سرويس كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

خريد كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]قبل از سفارش كمپين الزاميست از قسمت راهنماي جامع فايل مخصوص سيستم را دانلود و نصب نماييد. اين فايل شامل يك پوشه با پسوند zip است كه در درون آن نيز صفحات html سبك قرار گرفته است . تمامي صفحات فايل نوايندكس و نوفالو هستند و تاثير منفي بر روي سئو سايت شما ندارد. كاربران كل شبكه گسترده سيستم تنها از طريق اين صفحات از سايت شما ديدن و بازديد مي كنند. قرار داشتن كدهاي اختصاصي و سبك بودن صفحات باعث مي شود كه الكسا متوجه تمامي بازديدها شده و با محاسبه و لحاظ كردن تمامي بازديدها ، رتبه سايت شما به شكل چشمگيري بهبود پيدا مي كند. در هنگام سفارش اولين كمپين يوزر و پسورد اختصاصي شبكه را دريافت خواهيد كرد. با ورود به پنل مي توانيد گزارش آمار سايت خود را در چرخه شبكه مشاهده و مديريت كرده و يا از چرخه نمايش زنده سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد. با يوزر و پسورد اختصاصي نيز مي توانيد قبل از پايان دوره سررسيد كمپين خود از نمايش چرخه سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد و امتياز كسب شده را به سايت هاي خود جهت نمايش بيشتر در شبكه اختصاص دهيد. (به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد و بيش از 15 چرخه نمايش و بازديد رايگان صفحات سايت در شبكه)

جهت مشاهده اطلاعات بيشتر به لينك منبع زير مراجعه نماييد

https://chicrank.ir/cart.php?gid=2

منبع: شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۴:۰۵ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)