بارانی شو بارانی شو .

بارانی شو

در حال استفاده هستند ، و اخیراً تعداد زیادی CRVDDS جدید در دامپزشکی وجود دارد. چالش های این

در حال استفاده هستند ، و اخیراً تعداد زیادی CRVDDS جدید در دامپزشکی وجود دارد. چالش های این منطقه از تحویل دارو از آناتومی و فیزیولوژی منحصر به فرد حیوان هدف ، محدودیت های هزینه ای مرتبط با ارزش حیوان تحت درمان و دوره های طولانی مدت که باید زایمان پایدار باشد (اغلب در ماه اندازه گیری می شود) ناشی می شود. .

هدف این کتاب آشنایی خواننده با فرصت ها و چالش های منحصر به فرد حوزه CRVDDS و توضیح و بحث در مورد اصول اساسی انتشار کنترل شده در زمینه توسعه CRVDDS است. هدف آن ارائه مروری بر بسیاری از زمینه های کاربرد CRVVDS و برجسته نمودن فرصت ها و چشم اندازهای فناوری رهاسازی کنترل شده در حوزه دامپزشکی است.

 

نسخه کنترل شده دامپزشکی شامل فصلی است که اطلاعات مربوط به طراحی ، توسعه و ارزیابی انواع CRVDDS را به کارگران این حوزه (و علاقه مندان به این حوزه) ارائه می دهد. این کتاب شامل فصلی است که ملاحظات مربوط به فیزیولوژیک و آناتومیک حیوانات را در کنار توصیف سیستم های انتقال کنترل رهش موجود و در حال ظهور برای انواع مسیرهای انتقال دارو توصیف می کند و در اینجا ارزیابی اجمالی در مورد ارزیابی فیزیکی و شیمیایی سیستم های انتقال کنترل رهش دامپزشکی ارائه می شود.

 

منطقه دامپزشکی با فرصت هایی برای توسعه فن آوری های دارورسانی با کنترل کنترل شده فراوان است. این ناحیه ای از دارو است که برای پذیرش دستگاه های جدید دارورسانی باز است و به راحتی استفاده از روشهای جدید تجویز را در بر می گیرد. این یک منطقه از بسیاری از نیازهای برآورده نشده است ، بیشتر آنها فرصت ها و چالش های منحصر به فردی را برای دانشمند فرمول نوآور ارائه می دهد تا راه حل ارائه دهد. این کتاب بینشی از چالش های بیولوژیکی ، بالینی و دارویی فراهم می کند که دانشمند فرمولاسیون در این زمینه جالب و متنوع تحقیقاتی با آن روبرو است


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۰:۱۷ توسط:محمد دادکانی موضوع: نظرات (0)