باراني شو باراني شو .

باراني شو

گرافيك آزمايشي پزشكي قانوني ديجيتال: آموزش هيئت منصفه از طريق استفاده موثر

گرافيك آزمايشي پزشكي قانوني ديجيتال: آموزش هيئت منصفه از طريق استفاده موثر از تصاوير بصري به پزشكان قانوني ديجيتال كمك مي كند تا مطالب پيچيده فني را براي افراد لاپ (مثلا هيئت منصفه ، قضات و غيره) توضيح دهند. اين كتاب شامل تصاوير با كيفيت حرفه اي از فناوري است كه به هر كسي كمك مي كند مفاهيم پيچيده اين علم را درك كند. كاربران همراه با راهنمايي در مورد نحوه طراحي و ارائه توضيحات موفق ، اطلاعات بي نظيري در مورد تئوري و بهترين روشها پيدا خواهند كرد.به كاربران كمك مي كند مهارت هاي ارائه موثر شواهد پزشكي قانوني ديجيتال را از طريق گرافيك در يك محيط آزمايشي براي افراد مختلف مانند هيئت منصفه و قضات بياموزند.شش در عمق از پياده سازي هاي ديجيتال مدرن فركانس سنتز معماريپوشش عميق پياده سازي هاي ديجيتالي مدرن از معماري سنتز فركانس
نمونه هاي طراحي متعددي از پروژه هاي مهندسي واقعي گرفته شده استيك پروژه با مارك مشترك با Jisc (سابق كميته مشترك سيستم هاي اطلاعاتي) ، پشت DigiFest 2014 ، جشنواره ديجيتالي كه براي اولين بار توسط Jisc در سال 2014 برگزار مي شود. هدف از اين كتاب ارائه بحث هاي پيشرفته در DigiFest براي خوانندگان كتابدار حرفه اي / دانشگاهي اطلاعات شنيده شده است. آينده ديجيتال براي متخصصان اطلاعات در مورد روندهاي نوظهور در فناوري هاي ديجيتال كه تحول در آموزش و تحقيقات در آموزش عالي را ايجاد مي كنند ، توجيهات تخصصي ارائه مي دهد.
نوشته شده توسط متخصصان موضوعي كه در خط مقدم روندهاي نوظهور و فناوري هاي ديجيتالي كار مي كنندهندسه ديجيتال عبارت است از استخراج اطلاعات هندسي از تصاوير ديجيتالي. اين رشته از ريشه هاي رياضيات خود حدود چهل سال پيش از طريق كار در تصويربرداري مبتني بر رايانه بوجود آمده است و امروزه در بسياري از زمينه ها مانند پردازش و تجزيه و تحليل تصوير ديجيتال (با كاربردهايي در تصويربرداري پزشكي ، تشخيص الگو و رباتيك) و البته گرافيك كامپيوتري هندسه ديجيتال اولين كتابي است كه مفصل ، الگوريتم ها و روش هاي اين رشته را به تفصيل شرح مي دهد. اين متن و مرجع جامع مقدمه اي در مورد مباني رياضي هندسه ديجيتال است كه برخي از آنها به دوران باستان برمي گردند ، و همچنين در مورد فرآيندهاي اصلي درگير مانند الگوريتم هاي هندسي و همچنين عمليات روي تصاوير بحث مي كند.
در حال حاضر توسط صدها فروشنده و توسعه دهنده مستقل مورد استفاده قرار مي گيرد ، در اينجا نوك انگشتان شما راهنماي بسته بندي و طراحي پيشگامانه اي است كه ديجيتال براي محصولات خارج از كشور توصيه و استفاده مي كند.
شامل مواردي است كه در م institutionسسه آموزش عالي تأثير مي گذارد: يادگيري ، تحقيق و امنيت شبكه
به تفكر استراتژيك كمك مي كند و از تصميم گيري مطلع مي شود
· نمونه طراحي متعدد گرفته شده از پروژه هاي مهندسي واقعي
سنتز فركانس ديجيتال در فن آوري هاي بي سيم و ارتباطات مدرن مانند رادار، تلفن همراه، ارتباطات ماهواره اي، تصويربرداري الكترونيكي، و طيف سنجي استفاده مي شود. اين كتاب يك مرور كلي از تئوري و كاربردهاي سنتز فركانس ديجيتال است ، با تأكيد ويژه بر آخرين روش ها با استفاده از فناوري حلقه قفل شده فاز
اصول يادگيري بصري و طراحي گرافيك را به عنوان پايه اي براي توسعه تصاوير موثر ارائه مي دهد
بهترين شيوه هاي طراحي اسلايد را براي توسعه تصاوير موثر براي ارائه شواهد نشان مي دهد
گرافيك هاي حرفه اي و ويژه براي پزشكي قانوني ديجيتال طراحي شده است كه مي توانيد در دادگاه استفاده كنيد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۰:۱۱ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

پزشكي قانوني شبكه تحولي در پزشكي قانوني ديجيتال معمولي است كه در آن

پزشكي قانوني شبكه تحولي در پزشكي قانوني ديجيتال معمولي است كه در آن شواهد از ترافيك شبكه در زمان واقعي جمع مي شود. اين كتاب به متخصصان امنيت و پزشكي قانوني و همچنين مديران شبكه كمك خواهد كرد كه پايه محكم فرآيندها و كنترل هايي را براي شناسايي حوادث و جمع آوري شواهد از شبكه ايجاد كنند. دانشمندان و محققان پزشكي قانوني با بيش از 70،000 نفر شاغل در سال 2008 سريعترين رشد در ايالات متحده را تشكيل مي دهند. به طور خاص در زمينه جرايم اينترنتي و پزشكي قانوني ديجيتال ، دولت فدرال در حال جستجوي استعداد براي 10000 متخصص واجد شرايط است. تقريباً هر شركت فناوري استراتژي محاسبات ابري را توسعه داده يا در حال توسعه است. براي كاهش هزينه ها ، بسياري از شركت ها به سمت برنامه هاي مبتني بر شبكه مانند SalesForce.com ، PeopleSoft و HR Direct حركت مي كنند. هر روز، ما داده هاي اختصاصي شركت ها را به ابري انتقال مي دهيم كه مي تواند در هر كجاي دنيا ميزباني شود. اين شركت ها بايد درك كنند كه چگونه داده هاي خود را به كجا مي روند و چه چيزي را ارسال مي كنند.مهارت ها و ابزارهاي اصلي پزشكي قانوني شبكه مورد بحث قرار گرفته است - به عنوان مثال ، گرفتن ترافيك شبكه ، استفاده از Snort براي پزشكي قانوني مبتني بر شبكه ، استفاده از NetWitness Investigator براي تجزيه و تحليل ترافيك شبكه و رمزگشايي TCP / IP.
به وضعيت فعلي و آينده ابزارهاي تجزيه و تحليل قانوني پزشكي شبكه پرداخته شده است.شكي قانوني ديجيتال با ابزار منبع باز كتاب قطعي تحقيق و تجزيه و تحليل سيستم ها و رسانه هاي رايانه اي با استفاده از ابزار منبع باز است. اين كتاب يك راهنماي رويه فني است ، و استفاده از ابزارهاي منبع باز در سيستم هاي مك ، لينوكس و ويندوز را به عنوان بستري براي انجام پزشكي قانوني رايانه توضيح مي دهد. هر دو روش پزشكي قانوني شناخته شده و جديد با استفاده از خط فرمان و ابزارهاي پزشكي قانوني رايانه اي منبع باز گرافيكي براي بررسي طيف گسترده اي از سيستم ها و مصنوعات هدف نشان داده شده است.
نوشته شده توسط پزشكان پزشكي قانوني مشهور در جهاناين اولين كتاب پزشكي قانوني ديجيتال است كه چرخه حيات كامل شواهد ديجيتالي و زنجيره حضانت را پوشش مي دهد. اين كتاب راهنماي جامع شامل رويه هاي بين المللي ، بهترين روش ها ، انطباق و يك وب سايت همراه با فرم هاي قابل بارگيري است. اين كتاب كه توسط كارشناسان مشهور پزشكي قانوني ديجيتال در جهان شناخته شده است ، براي هر آزمايشگاه پزشكي قانوني ديجيتال ضروري است. اين كسي كه با شواهد ديجيتالي برخورد مي كند راهنماي روش صحيح در طول زنجيره بازداشت - از واكنش به حادثه از طريق تجزيه و تحليل در آزمايشگاه را ارائه مي دهد.
راهنماي گام به گام طراحي ، ساخت و استفاده از آزمايشگاه پزشكي قانوني ديجيتال
راهنماي جامع براي همه نقشها در آزمايشگاه پزشكي قانوني ديجيتال
بر اساس استانداردها و گواهينامه هاي بين المللي
جزئيات مفاهيم و فنون اصلي تجزيه و تحليل سيستم پرونده پزشكي قانوني
تجزيه و تحليل مصنوعات مربوط به سيستم عامل هاي ويندوز ، Mac و Linux را پوشش مي دهد
اين كتاب كه توسط پزشكان مشهور پزشكي قانوني در جهان نوشته شده است ، از جديدترين تكنيك هاي معاينه و تجزيه و تحليل در اين زمينه استفاده مي كند. اين شامل 9 فصل است كه طيف وسيعي از مباحث مانند سكوي آزمون منبع باز را شامل مي شود. تجزيه و تحليل سيستم ديسك و فايل سيستم هاي ويندوز و مصنوعات ؛ سيستم ها و مصنوعات لينوكس ؛ سيستم ها و مصنوعات Mac OS X ؛ مصنوعات اينترنتي؛ و تجزيه و تحليل خودكار و گسترش قابليت ها. اين كتاب خود را به دانشجويان و كساني كه وارد اين حوزه مي شوند و ابزار لازم براي خريد ابزارهاي جديد براي تحقيقات مختلف را ندارند ، ارائه مي دهد.
اين كتاب براي پزشكان پزشكي قانوني از مناطقي از جمله تيم هاي واكنش به حوادث و بازرسان پزشكي قانوني رايانه جذاب خواهد بود. تكنسين هاي پزشكي قانوني از شركت هاي حقوقي ، حسابرسي و مشاوره ؛ و سازمان هاي اجراي قانون.
قابل قبول بودن ترافيك مبتني بر شبكه و همچنين چرخه عمر معمولي تحقيقات پزشكي قانوني شبكه تحت پوشش قرار گرفته است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۰۳ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

قانوني ديجيتال: تهديدات و بهترين روش ها ، مشكلات و چالش هاي پيش روي متخصصان

قانوني ديجيتال: تهديدات و بهترين روش ها ، مشكلات و چالش هاي پيش روي متخصصان پزشكي قانوني ديجيتال را امروز بررسي مي كند ، از جمله مجموعه داده هاي عظيم و فناوري هميشه در حال تغيير. اين كتاب يك مرور كلي منسجم از تهديد را در طيف گسترده اي از موضوعات ارائه مي دهد ، و به طور يكسان و جامعي از پزشكان و دانشجويان در مورد چشم انداز تهديد و آنچه مي توان براي مديريت و آماده سازي آن انجام داد ارائه مي دهد. پزشكي قانوني ديجيتال: تهديدات و بهترين روش ها تجزيه و تحليل دقيق و بهترين روش ها را از هيئت نويسندگان خبره ، به رهبري جان سامسون ، نويسنده پرفروش كتاب "مباني پزشكي قانوني ديجيتال" به شما ارائه مي دهد .اصول ارزهاي رمزپايه (مانند بيت كوين) و مصنوعات توليد شده را بياموزيدزشكي قانوني ديجيتال براي متخصصان حقوقييك راهنماي كامل غير فني براي متخصصان حقوقي و دانشجويان براي درك پزشكي قانوني ديجيتال است. در سالها تجربه نويسندگان در كار با وكلاي دادگستري به عنوان كارشناس پزشكي قانوني ديجيتال ، سوالات متداول بارها و بارها مطرح مي شود: "من چه مي خواهم؟" "آيا شواهد مرتبط است؟" "اين مورد در گزارش پزشكي قانوني به چه معناست؟" "چه بايد از متخصص ديگر بپرسم؟" "چه چيزي بايد از شما بپرسم؟" "آيا مي توانيد اين موضوع را براي هيئت منصفه توضيح دهيد؟" اين كتاب به بسياري از اين س questionsالات با زباني واضح پاسخ مي دهد كه براي افراد غير فني قابل درك است. با بسياري از تصاوير و نمودارهايي كه در دادگاه قابل استفاده خواهند بود ، مفاهيم فني مانند فضاي تخصيص نيافته ، نسخه هاي قانوني ، مصنوعات جدول زماني و فراداده را به زبان ساده توضيح مي دهد كه اين مفاهيم را هم براي وكلا و هم براي هيئت منصفه قابل دسترسي مي كند.نمونه هايي از سوالات امتحان مستقيم و مستقيم را براي شواهد ديجيتالي ارائه مي دهد
حاوي مرجعي از تعاريف اصطلاحات پزشكي قانوني ديجيتال ، دادرسي مربوطه و منابع براي وكيل است
اين كتاب همچنين توضيح مي دهد كه چگونه مي توان شواهد را درخواست كرد ، شواهدي كه قابل كشف است ، و علاوه بر اين ، يك نماي كلي از وضعيت فعلي پزشكي قانوني ديجيتال ، روش صحيح انتخاب يك متخصص واجد شرايط ، آنچه از آن متخصص انتظار دارد ، ارائه مي دهد ، و چگونگي استفاده صحيح از متخصصان قبل و حين آزمايش. با استفاده از اين كتاب ، خوانندگان انواع مختلف شواهد ديجيتالي و نمونه سوالات امتحان مستقيم و متقابل را به وضوح درك خواهند كرد. اين شامل مرجعي از تعاريف اصطلاحات پزشكي قانوني ديجيتال ، دادگاه قضايي مرتبط و منابع است.
اين كتاب منبع ارزشمندي براي وكلا ، قضات ، دادگستري ها و متخصصان پزشكي قانوني ديجيتال خواهد بود.
بياموزيد كه چرا برنامه ريزي امتحان مهم است و چگونگي انجام آن به طور موثر
كشف كنيد كه چگونه تجزيه و تحليل رفتاري را در آزمايشات پزشكي قانوني ديجيتال خود بگنجانيد
با مصنوعات كليدي ايجاد شده توسط جديدترين سيستم عامل Mac ، OS X 10.11 ، El Capitan در جريان باشيد
در مورد صحنه هاي تهديد و چالش هاي پيش روي دستگاه هاي پزشكي قانوني ، اجراي قانون
و پرونده هاي حقوقي دستگاه هاي تلفن همراه صحبت مي كند
قدرت استفاده از گردش كار كشف الكترونيكي در پزشكي قانوني ديجيتال
ارزش و تأثير پزشكي قانوني رسانه هاي اجتماعي را كشف كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۶:۲۳ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

نشان مي دهد كه چگونه از اطلاعات و مكانيزم هاي كنترل حسابداري در تصميم گيري ، برنامه ريزي

نشان مي دهد كه چگونه از اطلاعات و مكانيزم هاي كنترل حسابداري در تصميم گيري ، برنامه ريزي و كنترل در سطح بين سازماني استفاده مي شود و چگونه ابزارها و تكنيك هاي حسابداري مي توانند از توسعه و مديريت روابط خارجي با شركاي استراتژيك پشتيباني كنند.

در "شركت هاي جهاني" استفاده از مكانيسم هاي كنترل مديريت به طور فزاينده اي از بخش حسابداري مديريت غيرمتمركز شده است ، اين كتاب اين موارد را پوشش مي دهد. در تمام زمينه هاي عملكردي (بازاريابي ، عمليات ، منابع انساني و غيره) ، كساني كه انتظار مي رود بتوانند اطلاعات حسابداري جمع آوري شده از شركاي خارجي را تجزيه و تحليل و تفسير كنند ، بايد اطمينان حاصل كنند كه اهداف سود حاصل مي شود و درك مي شود.
ويژگي هاي كليدي
• درك ماهيت مشاركت هاي مشترك و نشان دادن متغيرهايي كه انتخاب حالت هاي مختلف كنترل را در زمينه هاي مختلف همكاري توضيح مي دهند.
• توصيف ويژگي هاي مكانيسم هاي حسابداري مديريت براي تنظيمات بين مرزي ، مانند برنامه ها و بودجه هاي مشترك ، سيستم هاي اندازه گيري عملكرد بين شركت ها و تكنيك هاي مديريت هزينه بين سازماني
• توصيف شواهد تجربي در مورد گزينه هاي كنترل ، شيوه هاي حسابداري مديريت و نقش حسابداران مديريت در روابط مشترك.
• ارائه چارچوبي از الگوهاي كنترل و پيكربندي هاي خاص شبكه اطلاعات حسابداري (AIN) كه برخي بينش هاي نظري جديد درباره حسابداري و كنترل بين سازماني و برخي راهنمايي ها را براي پزشكان فعال در محيط هاي همكاري بين شركت ها ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۲:۱۳ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

الات مربوط به كاربردهاي عملي هرج و مرج را ايجاد كرده است. يك پاسخ ممكن اين

الات مربوط به كاربردهاي عملي هرج و مرج را ايجاد كرده است. يك پاسخ ممكن اين است كه رفتار آشفته را به روشي قابل پيش بيني كنترل كنيد. اين كتاب ، يكي از اولين كتاب ها در اين زمينه ، ايده هاي كنترل هرج و مرج را بررسي مي كند.
كنترل هرج و مرجتوضيح مي دهد ، با استفاده از مثال هاي ساده ، هر دو تئوري رياضي و نتايج تجربي مورد استفاده براي استفاده از پويايي بي نظم در سيستم هاي مهندسي واقعي. از مدار Chuas به عنوان نمونه در كل كتاب استفاده مي شود زيرا مي تواند به راحتي در آزمايشگاه ساخته شود و به صورت عددي مدل شود. استفاده از اين مثال به خوانندگان اجازه مي دهد تئوري هاي ارائه شده را آزمايش كنند. متن با دقت بين نظريه و كاربردها متعادل است تا يك بررسي عميق از مفاهيم پشت ايده هاي پيچيده ارائه شده را ارائه دهد. در بخش آخر ، كاپيتانياك مقالات چاپ شده منتخبي را گرد هم مي آورد كه تأثير بسزايي در توسعه اين رشته ميان رشته اي دارد كه به سرعت در حال رشد است. كنترل هرج و مرج براي فارغ التحصيلان ، محققان و دانشجوياني كه مي خواهند در صف مقدم اين شاخه جديد علمي هيجان انگيز باشند ، مطالعه اساسي است.
* از مثالهاي ساده اي استفاده مي كند كه توسط خواننده مي تواند به صورت تجربي و عددي تكرار شود
* اولين كتابي كه روش هاي اساسي كنترل هرج و مرج را ارائه مي دهد
* شامل مقالاتي است كه به چاپ رسيده اند و مشاركت هاي اساسي در اين زمينه را نشان مي دهند
* بحث در مورد مباني كنترل هرج و مرج در مورد مشكلات عملي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۱:۳۱ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

سيستم هاي پيشرفته توليد براي صنعت توليد حياتي هستند. به خوبي شناخته شده است كه اگر يك قطعه كار

سيستم هاي پيشرفته توليد براي صنعت توليد حياتي هستند. به خوبي شناخته شده است كه اگر يك قطعه كار هدف داراي سطح منحني باشد ، اتوماسيون فرآيند پرداخت دشوار است. طراحي كنترل كننده براي رباتهاي صنعتي و ابزارهاي دستي نتايجي را ارائه مي دهد كه رباتهاي صنعتي با موفقيت روي چنين سطوحي اعمال شده اند و اطلاعات به روز در مورد اين سيستمهاي پيشرفته توليد ، از جمله فناوريهاي كليدي را ارائه مي دهند. فصل ها موضوعاتي مانند سيستم كنترل زمان گسسته مبتني بر سرعت را براي ربات هاي صنعتي در بر مي گيرند. شبيه سازي اوليه كنترل هوشمند نيرو ؛ سيستم CAM براي يك ربات صنعتي مفصلي ؛ سمباده ربات براي مبلمان هنري. يك سيستم ماشينكاري براي غلطك هاي رنگي چوبي. يك روبات صيقل دهنده براي قالب هاي ضربه اي بطري PET. و يك روبات روميزي از نوع متعامد براي تكميل فرآيند حفره لنز LED.و با يك خلاصه به نتيجه مي رسد. اين كتاب براي متخصصاني با تجربه در ساخت صنعتي و دانشجويان مهندسي در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است.
نتايجي را ارائه مي دهد كه در آن از ربات هاي صنعتي براي صيقل دادن سطوح دشوار استفاده شده است
آخرين فناوري را در اين زمينه ارائه مي دهد
شامل فناوري كليدي مانند چندين كنترل كننده موقعيت و نيرو به صورت سفارشي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۰:۵۵ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

در حال استفاده هستند ، و اخيراً تعداد زيادي CRVDDS جديد در دامپزشكي وجود دارد. چالش هاي اين

در حال استفاده هستند ، و اخيراً تعداد زيادي CRVDDS جديد در دامپزشكي وجود دارد. چالش هاي اين منطقه از تحويل دارو از آناتومي و فيزيولوژي منحصر به فرد حيوان هدف ، محدوديت هاي هزينه اي مرتبط با ارزش حيوان تحت درمان و دوره هاي طولاني مدت كه بايد زايمان پايدار باشد (اغلب در ماه اندازه گيري مي شود) ناشي مي شود. .

هدف اين كتاب آشنايي خواننده با فرصت ها و چالش هاي منحصر به فرد حوزه CRVDDS و توضيح و بحث در مورد اصول اساسي انتشار كنترل شده در زمينه توسعه CRVDDS است. هدف آن ارائه مروري بر بسياري از زمينه هاي كاربرد CRVVDS و برجسته نمودن فرصت ها و چشم اندازهاي فناوري رهاسازي كنترل شده در حوزه دامپزشكي است.

 

نسخه كنترل شده دامپزشكي شامل فصلي است كه اطلاعات مربوط به طراحي ، توسعه و ارزيابي انواع CRVDDS را به كارگران اين حوزه (و علاقه مندان به اين حوزه) ارائه مي دهد. اين كتاب شامل فصلي است كه ملاحظات مربوط به فيزيولوژيك و آناتوميك حيوانات را در كنار توصيف سيستم هاي انتقال كنترل رهش موجود و در حال ظهور براي انواع مسيرهاي انتقال دارو توصيف مي كند و در اينجا ارزيابي اجمالي در مورد ارزيابي فيزيكي و شيميايي سيستم هاي انتقال كنترل رهش دامپزشكي ارائه مي شود.

 

منطقه دامپزشكي با فرصت هايي براي توسعه فن آوري هاي دارورساني با كنترل كنترل شده فراوان است. اين ناحيه اي از دارو است كه براي پذيرش دستگاه هاي جديد دارورساني باز است و به راحتي استفاده از روشهاي جديد تجويز را در بر مي گيرد. اين يك منطقه از بسياري از نيازهاي برآورده نشده است ، بيشتر آنها فرصت ها و چالش هاي منحصر به فردي را براي دانشمند فرمول نوآور ارائه مي دهد تا راه حل ارائه دهد. اين كتاب بينشي از چالش هاي بيولوژيكي ، باليني و دارويي فراهم مي كند كه دانشمند فرمولاسيون در اين زمينه جالب و متنوع تحقيقاتي با آن روبرو است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۰:۱۷ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)

انتشار كنترل شده مواد زيستي فعال مقالاتي است كه به مطالعه كاربردهاي انتشار كنترل شده در داروها

انتشار كنترل شده مواد زيستي فعال مقالاتي است كه به مطالعه كاربردهاي انتشار كنترل شده در داروها و ساير محصولات و فرآيندهاي دارويي مي پردازد. اين متن شامل موضوعاتي نظير نظريه و عمل تحويل كنترل شده دارو از پليمرهاي قابل زيست پذيري ، سيستم هاي دارويي تجزيه پذير قابل تجزيه از پلي استرهاي آليفاتيك و كاربردهاي داروي اسمزي است. همچنين مواردي مانند استفاده از پليمرها براي رهاسازي پايدار ماكرومولكول ها ، انتقال كنترل شده از طريق پوست و استفاده از دستگاه هاي هيدروژل براي آزادسازي كنترل شده هورمون هاي استروئيدي ارائه شده است. اين كتاب براي داروسازان و پزشكان توصيه مي شود كه مايلند در مورد پيشرفت در زمينه كاربردهاي كنترل شده و كاربردهاي آن در مراقبت هاي بهداشتي ، به ويژه در داروسازي بيشتر بدانند.

كودهاي آزاد شده با كنترل كنترل شده براي كشاورزي پايدار ، يك بررسي جامع از كاربردهاي كودهاي دقيق را با استفاده از روش 4-R - مقدار مناسب كود در زمان مناسب به گياه مناسب در مرحله صحيح رشد گياه ارائه مي دهد. اين جلد اطلاعات دقيق مربوط به هر جنبه از كودهاي كنترل شده با كنترل كنترل را شامل مي شود ، از جمله منابع موجود در منابع موجود ، بازار فعلي كودهاي كنترل شده و اختراع ثبت شده. اين كتاب با ارائه پيشرفتهاي شگرف در مطالعات تجربي و نظري در مورد كشاورزي پايدار و مناطق مرتبط ، بينشي عميق در مورد مكانيزمهاي آزادسازي كنترل شده پيشرفته كودها ، فنون و كاربرد آنها در كشاورزي پايدار ارائه مي دهد.

مكانيسم هاي رهاسازي متعارف به معناي هدر رفتن كودها و اثرات سوverse آن براي محيط زيست بوده است. با رهاسازي كنترل شده ، ضمن محافظت از محيط اطراف و افزايش پايداري ، گام هاي قابل توجهي در افزايش سود كود براي گياه هدف برداشته است
بينش ميان رشته اي پيشرفته اي را ارائه مي دهد كه به طور خاص در انتشار كنترل شده كودها متمركز است
مزايا و چالش هاي استفاده از كود 4-R را كشف مي كند
شامل تخصص محققان برجسته در زمينه هاي كشاورزي ، علوم پليمر ، و فناوري نانو كه در صنعت ، دانشگاهيان ، دولت و موسسات تحقيقاتي خصوصي در سراسر جهان كار مي كنند
پيشرفت هاي شگرف در مطالعات تجربي و نظري در مورد كشاورزي پايدار و مناطق مرتبط را ارائه مي دهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۹:۳۶ توسط:محمد دادكاني موضوع: نظرات (0)