بارانی شو بارانی شو .

بارانی شو

گرافیک آزمایشی پزشکی قانونی دیجیتال: آموزش هیئت منصفه از طریق استفاده موثر

گرافیک آزمایشی پزشکی قانونی دیجیتال: آموزش هیئت منصفه از طریق استفاده موثر از تصاویر بصری به پزشکان قانونی دیجیتال کمک می کند تا مطالب پیچیده فنی را برای افراد لاپ (مثلا هیئت منصفه ، قضات و غیره) توضیح دهند. این کتاب شامل تصاویر با کیفیت حرفه ای از فناوری است که به هر کسی کمک می کند مفاهیم پیچیده این علم را درک کند. کاربران همراه با راهنمایی در مورد نحوه طراحی و ارائه توضیحات موفق ، اطلاعات بی نظیری در مورد تئوری و بهترین روشها پیدا خواهند کرد.به کاربران کمک می کند مهارت های ارائه موثر شواهد پزشکی قانونی دیجیتال را از طریق گرافیک در یک محیط آزمایشی برای افراد مختلف مانند هیئت منصفه و قضات بیاموزند.شش در عمق از پیاده سازی های دیجیتال مدرن فرکانس سنتز معماریپوشش عمیق پیاده سازی های دیجیتالی مدرن از معماری سنتز فرکانس
نمونه های طراحی متعددی از پروژه های مهندسی واقعی گرفته شده استیک پروژه با مارک مشترک با Jisc (سابق کمیته مشترک سیستم های اطلاعاتی) ، پشت DigiFest 2014 ، جشنواره دیجیتالی که برای اولین بار توسط Jisc در سال 2014 برگزار می شود. هدف از این کتاب ارائه بحث های پیشرفته در DigiFest برای خوانندگان کتابدار حرفه ای / دانشگاهی اطلاعات شنیده شده است. آینده دیجیتال برای متخصصان اطلاعات در مورد روندهای نوظهور در فناوری های دیجیتال که تحول در آموزش و تحقیقات در آموزش عالی را ایجاد می کنند ، توجیهات تخصصی ارائه می دهد.
نوشته شده توسط متخصصان موضوعی که در خط مقدم روندهای نوظهور و فناوری های دیجیتالی کار می کنندهندسه دیجیتال عبارت است از استخراج اطلاعات هندسی از تصاویر دیجیتالی. این رشته از ریشه های ریاضیات خود حدود چهل سال پیش از طریق کار در تصویربرداری مبتنی بر رایانه بوجود آمده است و امروزه در بسیاری از زمینه ها مانند پردازش و تجزیه و تحلیل تصویر دیجیتال (با کاربردهایی در تصویربرداری پزشکی ، تشخیص الگو و رباتیک) و البته گرافیک کامپیوتری هندسه دیجیتال اولین کتابی است که مفصل ، الگوریتم ها و روش های این رشته را به تفصیل شرح می دهد. این متن و مرجع جامع مقدمه ای در مورد مبانی ریاضی هندسه دیجیتال است که برخی از آنها به دوران باستان برمی گردند ، و همچنین در مورد فرآیندهای اصلی درگیر مانند الگوریتم های هندسی و همچنین عملیات روی تصاویر بحث می کند.
در حال حاضر توسط صدها فروشنده و توسعه دهنده مستقل مورد استفاده قرار می گیرد ، در اینجا نوک انگشتان شما راهنمای بسته بندی و طراحی پیشگامانه ای است که دیجیتال برای محصولات خارج از کشور توصیه و استفاده می کند.
شامل مواردی است که در م institutionسسه آموزش عالی تأثیر می گذارد: یادگیری ، تحقیق و امنیت شبکه
به تفکر استراتژیک کمک می کند و از تصمیم گیری مطلع می شود
· نمونه طراحی متعدد گرفته شده از پروژه های مهندسی واقعی
سنتز فرکانس دیجیتال در فن آوری های بی سیم و ارتباطات مدرن مانند رادار، تلفن همراه، ارتباطات ماهواره ای، تصویربرداری الکترونیکی، و طیف سنجی استفاده می شود. این کتاب یک مرور کلی از تئوری و کاربردهای سنتز فرکانس دیجیتال است ، با تأکید ویژه بر آخرین روش ها با استفاده از فناوری حلقه قفل شده فاز
اصول یادگیری بصری و طراحی گرافیک را به عنوان پایه ای برای توسعه تصاویر موثر ارائه می دهد
بهترین شیوه های طراحی اسلاید را برای توسعه تصاویر موثر برای ارائه شواهد نشان می دهد
گرافیک های حرفه ای و ویژه برای پزشکی قانونی دیجیتال طراحی شده است که می توانید در دادگاه استفاده کنید

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۰:۱۱ توسط:محمد دادکانی موضوع: نظرات (0)