بارانی شو بارانی شو .

بارانی شو

نشان می دهد که چگونه از اطلاعات و مکانیزم های کنترل حسابداری در تصمیم گیری ، برنامه ریزی

نشان می دهد که چگونه از اطلاعات و مکانیزم های کنترل حسابداری در تصمیم گیری ، برنامه ریزی و کنترل در سطح بین سازمانی استفاده می شود و چگونه ابزارها و تکنیک های حسابداری می توانند از توسعه و مدیریت روابط خارجی با شرکای استراتژیک پشتیبانی کنند.

در "شرکت های جهانی" استفاده از مکانیسم های کنترل مدیریت به طور فزاینده ای از بخش حسابداری مدیریت غیرمتمرکز شده است ، این کتاب این موارد را پوشش می دهد. در تمام زمینه های عملکردی (بازاریابی ، عملیات ، منابع انسانی و غیره) ، کسانی که انتظار می رود بتوانند اطلاعات حسابداری جمع آوری شده از شرکای خارجی را تجزیه و تحلیل و تفسیر کنند ، باید اطمینان حاصل کنند که اهداف سود حاصل می شود و درک می شود.
ویژگی های کلیدی
• درک ماهیت مشارکت های مشترک و نشان دادن متغیرهایی که انتخاب حالت های مختلف کنترل را در زمینه های مختلف همکاری توضیح می دهند.
• توصیف ویژگی های مکانیسم های حسابداری مدیریت برای تنظیمات بین مرزی ، مانند برنامه ها و بودجه های مشترک ، سیستم های اندازه گیری عملکرد بین شرکت ها و تکنیک های مدیریت هزینه بین سازمانی
• توصیف شواهد تجربی در مورد گزینه های کنترل ، شیوه های حسابداری مدیریت و نقش حسابداران مدیریت در روابط مشترک.
• ارائه چارچوبی از الگوهای کنترل و پیکربندی های خاص شبکه اطلاعات حسابداری (AIN) که برخی بینش های نظری جدید درباره حسابداری و کنترل بین سازمانی و برخی راهنمایی ها را برای پزشکان فعال در محیط های همکاری بین شرکت ها ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۲:۱۳ توسط:محمد دادکانی موضوع: نظرات (0)