بارانی شو بارانی شو .

بارانی شو

پزشکی قانونی شبکه تحولی در پزشکی قانونی دیجیتال معمولی است که در آن

پزشکی قانونی شبکه تحولی در پزشکی قانونی دیجیتال معمولی است که در آن شواهد از ترافیک شبکه در زمان واقعی جمع می شود. این کتاب به متخصصان امنیت و پزشکی قانونی و همچنین مدیران شبکه کمک خواهد کرد که پایه محکم فرآیندها و کنترل هایی را برای شناسایی حوادث و جمع آوری شواهد از شبکه ایجاد کنند. دانشمندان و محققان پزشکی قانونی با بیش از 70،000 نفر شاغل در سال 2008 سریعترین رشد در ایالات متحده را تشکیل می دهند. به طور خاص در زمینه جرایم اینترنتی و پزشکی قانونی دیجیتال ، دولت فدرال در حال جستجوی استعداد برای 10000 متخصص واجد شرایط است. تقریباً هر شرکت فناوری استراتژی محاسبات ابری را توسعه داده یا در حال توسعه است. برای کاهش هزینه ها ، بسیاری از شرکت ها به سمت برنامه های مبتنی بر شبکه مانند SalesForce.com ، PeopleSoft و HR Direct حرکت می کنند. هر روز، ما داده های اختصاصی شرکت ها را به ابری انتقال می دهیم که می تواند در هر کجای دنیا میزبانی شود. این شرکت ها باید درک کنند که چگونه داده های خود را به کجا می روند و چه چیزی را ارسال می کنند.مهارت ها و ابزارهای اصلی پزشکی قانونی شبکه مورد بحث قرار گرفته است - به عنوان مثال ، گرفتن ترافیک شبکه ، استفاده از Snort برای پزشکی قانونی مبتنی بر شبکه ، استفاده از NetWitness Investigator برای تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه و رمزگشایی TCP / IP.
به وضعیت فعلی و آینده ابزارهای تجزیه و تحلیل قانونی پزشکی شبکه پرداخته شده است.شکی قانونی دیجیتال با ابزار منبع باز کتاب قطعی تحقیق و تجزیه و تحلیل سیستم ها و رسانه های رایانه ای با استفاده از ابزار منبع باز است. این کتاب یک راهنمای رویه فنی است ، و استفاده از ابزارهای منبع باز در سیستم های مک ، لینوکس و ویندوز را به عنوان بستری برای انجام پزشکی قانونی رایانه توضیح می دهد. هر دو روش پزشکی قانونی شناخته شده و جدید با استفاده از خط فرمان و ابزارهای پزشکی قانونی رایانه ای منبع باز گرافیکی برای بررسی طیف گسترده ای از سیستم ها و مصنوعات هدف نشان داده شده است.
نوشته شده توسط پزشکان پزشکی قانونی مشهور در جهاناین اولین کتاب پزشکی قانونی دیجیتال است که چرخه حیات کامل شواهد دیجیتالی و زنجیره حضانت را پوشش می دهد. این کتاب راهنمای جامع شامل رویه های بین المللی ، بهترین روش ها ، انطباق و یک وب سایت همراه با فرم های قابل بارگیری است. این کتاب که توسط کارشناسان مشهور پزشکی قانونی دیجیتال در جهان شناخته شده است ، برای هر آزمایشگاه پزشکی قانونی دیجیتال ضروری است. این کسی که با شواهد دیجیتالی برخورد می کند راهنمای روش صحیح در طول زنجیره بازداشت - از واکنش به حادثه از طریق تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه را ارائه می دهد.
راهنمای گام به گام طراحی ، ساخت و استفاده از آزمایشگاه پزشکی قانونی دیجیتال
راهنمای جامع برای همه نقشها در آزمایشگاه پزشکی قانونی دیجیتال
بر اساس استانداردها و گواهینامه های بین المللی
جزئیات مفاهیم و فنون اصلی تجزیه و تحلیل سیستم پرونده پزشکی قانونی
تجزیه و تحلیل مصنوعات مربوط به سیستم عامل های ویندوز ، Mac و Linux را پوشش می دهد
این کتاب که توسط پزشکان مشهور پزشکی قانونی در جهان نوشته شده است ، از جدیدترین تکنیک های معاینه و تجزیه و تحلیل در این زمینه استفاده می کند. این شامل 9 فصل است که طیف وسیعی از مباحث مانند سکوی آزمون منبع باز را شامل می شود. تجزیه و تحلیل سیستم دیسک و فایل سیستم های ویندوز و مصنوعات ؛ سیستم ها و مصنوعات لینوکس ؛ سیستم ها و مصنوعات Mac OS X ؛ مصنوعات اینترنتی؛ و تجزیه و تحلیل خودکار و گسترش قابلیت ها. این کتاب خود را به دانشجویان و کسانی که وارد این حوزه می شوند و ابزار لازم برای خرید ابزارهای جدید برای تحقیقات مختلف را ندارند ، ارائه می دهد.
این کتاب برای پزشکان پزشکی قانونی از مناطقی از جمله تیم های واکنش به حوادث و بازرسان پزشکی قانونی رایانه جذاب خواهد بود. تکنسین های پزشکی قانونی از شرکت های حقوقی ، حسابرسی و مشاوره ؛ و سازمان های اجرای قانون.
قابل قبول بودن ترافیک مبتنی بر شبکه و همچنین چرخه عمر معمولی تحقیقات پزشکی قانونی شبکه تحت پوشش قرار گرفته است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۰۳ توسط:محمد دادکانی موضوع: نظرات (0)